czwartek, 29 listopada 2012

#15 - Andrzejki

Hej:)
Nadchodzą andrzejki a wraz z nimi wróżby, zabawy itp.
Ja bardzo lubię andrzejki, z tego powodu że chodzę na andrzejki do mojej szkoły:)
Niestety w tym roku nie idę do szkoły, ale za to zrobiliśmy w czasie lekcji małe andrzejki:)
Niektórzy z kasy przynieśli ciastka, niektórzy soki a jeszcze inni serwetki:)
Ja przyniosłam ciastka:) Upiekłam je z mamą:)
Było naprawdę bardzo fajnie. Urządzaliśmy różne zabawy:)

                      Można wyciąć serce napisać tam różne imiona, wziąć  igłę i wbić do serca.
                               Jakie imię wypadnie tak będzie nazywał się twój mąż lub twoja żona:)            
                              Albo sam wosk przelać do gorącej wody, przez dziurkę która jest w kluczu:)                          

                                               Zapraszam na fanpage na facebooku:
                                 http://www.facebook.com/MyLittleColorfulWorld?ref=hl

                                                 

                                               



Prześlij komentarz