wtorek, 13 listopada 2012

#10 - Kwiatki

Witam w moim kolejnym dzisiejszym poście!
W tym oto poście chciałabym napisać coś o kwiatkach:)
Zacznę od tego że bardzo lubię czerwone tulipany, oraz różowe róże:)
W tym roku 5 października czyli na moje urodziny dostałam właśnie różową róże od mojego sąsiedniego kolegi, i od wtedy mi się tak podobały właśnie różowe róże:)
                                                 RÓŻOWA   RÓŻA 


                                                        CZERWONY TULIPAN

                                                          RÓŻOWA STOKROTKA

                                                                 LILIA  

                                     No to tyle:) Zapraszam na moją stronę na facebooku-    

                                 hlhttp://www.facebook.com/MyLittleColorfulWorld?ref=hl           
Prześlij komentarz