sobota, 22 grudnia 2012

Zainteresowania

Hej:)
Każdy z nas ma jakieś zainteresowania. Ja  np. wycinam ubrania z gazet, a później układam różne stylizacje.
1.Najpierw, wycinam różne ubrania z gazet.
2. Potem wkładam je do specjalnego albumu.
3. No a jak mam wolny czas, no to układam różne stylizacje:)
Wczoraj wieczorem, zrobiłam kilka zdjęć, a więc wam je pokarzę:D
                                         
                                                  To są ubrania które już wycięłam:)

                                                      A tu niektóre z ubrań:D
                                             
                                     A tu są stylizacje ułożone właśnie przeze mnie :D

                         Spodobał się wam post który dodałam??  piszcie w komentarzach:)
                                                Zapraszam na facebooka
                               http://www.facebook.com/MyLittleColorfulWorld?ref=hl
Prześlij komentarz