wtorek, 1 stycznia 2013

Wrzesień

We wrześniu, zaczyna się szkoła, nauka itp.
Ja dokładnie 28.09.12r. byłam na przejażdżkę rowerową z moją siostrą:)
Po odłożeniu rowerków, poszłyśmy na plażę. Porobiłyśmy sobie parę zdjęć, i poszłyśmy dalej.
Były tam takie laski, w których było tak fajnie, że chciałam tam zostać dłużej:)
Później, poszłyśmy do biura mojej mamy. Posiedziałyśmy na chwilkę i poszłyśmy dalej:)
Poszłyśmy zwiedzać zamek ( chociaż robiłyśmy to już ze 100 razy) :D
Porobiłyśmy fotki, i pojechałyśmy do domu:D

Mam na kompie zdjęcia z tej wycieczki, i je wam pokarzę:)

                                     
                                                Tutaj mamy zdjęcie na tarasie:)
                         

                                       Tutaj mamy zdjęcie z lasku w którym byłam:)

                             
                               Jeszcze zapomniałam dodać że byłam na kasztanach:D :D

                                                Wesołego Nowego Roku:)

                                 
Prześlij komentarz