sobota, 16 lutego 2013

Sobotnie lenistwo...

                                                                       Cześć!
Nic mi się dzisiaj nie chce robić. Nie dość że nie było mnie w piątek w szkole i muszę robić zadania, to jeszcze muszę ogarnąć trochu dom.
Mam zamiar zacząć od sprzątania, a potem czytać lekturę, ale jak widzicie cały ranek chyba spędzę przed komputerem :)
Mam jeszcze 1 tydzień na przeczytanie lektury, ( zostało mi ponad 20 stron więc sobie poradzę ) tylko że mi się w ogóle nie chce tego czytać!
Oglądałam wczoraj wieczorem film pt. Kogel-Mogel 2 ! :)
Nie do oglądałam do końca bo mi się chciało spać... :p

Jak na razie to jestem w piżamie ;D
Na walentynki dostałam 3 WALENTYNKI! Tak się cieszyłammmm!! ♥♥


A jak tam u Was? Co z waszymi planami na sobotkę?? :**

Prześlij komentarz