sobota, 16 marca 2013

#2 - Mała wiosenna przemiana...

Hej.
Niestety ale u mnie nie przewiduję zbyt wiosny... Ostatnio zasypało nas po kolana śniegiem!
_________________
Dzisiaj mam pomysł na wiosnę. Na wiosnę możemy zmienić również swoje ubrania na nowe! Mam tutaj małe propozycje jeśli chodzi o pomysły na swój wygląd:

 Tutaj mamy bardzo ładny kolor jeśli chodzi o naszą piękną wiosnę, jeśli chodzi o mnie to jest to bardzo                         ładna stylizacja  :







Tutaj również jest ładny kolor czyli niebieski:

Bardzo mi się podoba ta stylizacja, ponieważ ma dużo różnych dodatków które swoim kolorem pasują do siebie:
Tutaj bardzo mi się podobają te spodnie oraz buty i bluzka:
Tutaj mamy również bardzo ładną stylizacje, a najbardziej to podobają  mi się te buciki:
Była to już nasza ostatnia stylizacja. Jeśli chcecie pooglądać jakieś zdjęcia, poczytać małe posty, to zapraszam na mój FANPAGE :))
Miłego dnia!! :**
Prześlij komentarz