niedziela, 17 marca 2013

Dzień jak dzień.

Dzień dobry. Dzisiaj mamy niedzielę, trzeba będzie zjeść obiadek, pouczyć się z matmy a potem coś jeszcze porobię. Mam znów tyle nauki! Nie chce mi się uczyć, ale nie mam co innego robić.
Od razu po obiedzie wskoczę pod kołderkę i coś się pouczę. 
tak jakoś jest mi trochu zimno. Na podwórku jest śniegu po kolana! A a już miałam nadzieję że zaczyna się wiosna. Teraz mam katarek i kaszlę więc nici z spacerków, a tym bardziej z roweru nie tylko dla tego bo mam katar tylko też dla tego bo jest bardzo dużo śniegu :((
Szkoda że akurat teraz musiał spaść śnieg... Jeszcze na dodatek jest -13 stopni Celsjusza! 
No i znowu mamy u nas zimę :(( 
Jutro szkoła. Ja nawet trochu jeszcze nie wypoczęłam, a u od razu szkoła!! 
Ale na szczęście teraz będą  Święta więc będzie parę dni wolnego! 
  
A wy macie jakieś plany na dzisiejszy dzień? 
;)


Jutro pochwalę się wam moim kolorkiem na paznokciach :)

Miłego dnia kochani!

Prześlij komentarz