wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta, Święta i po Świętach! ;D

Dzień dobry.
Te święta niestety trochu mnie zasmuciły tym, że jest za oknem tyle śniegu!! Masakra! Jeszcze dzisiaj na dodatek mówili w telewizji że ma być dzisiaj 20 cm ŚNIEGU!!! Masaaaaakra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mój koszyczek jest już pusty. Wczorajszy  Śmigus - Dyngus udany, ale nie sądziłam że będę aż tak mokra! Nie dość że ja sobie z rana leżę w łóżku, czytam se książkę a tu tata idzie z szklanką wody, to jeszcze  cały czas ktoś dzwonił z chłopców na dzwonek i psikał mi perfumem na głowę ! :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moja mamusia piekła ciasta i chleby! Ciastka:  Palce lizać, kokosanki, sernik, bananowiec !
Były pyszne! Najadłam się jak nie wiem! Najlepszy bananowiec. Był po prostu pyszny! jeszcze coś z niego może zostało to se pójdę ukroić! ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ta nasza WIOSNA coś się spóźnia tego roku...
----------------------------------------------------

Zapraszam Was na mojego FANPAGE na Facebooku :D
-------------------------------------------------------------------
A co tam u Was kochani??? ;) Wy też się już stęskniliście za WIOSNĄ?? ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------
 Słyszałam coś że nasze bocianki nie wiedziały że jest tutaj tyle śniegu, i nie wiedziały że jest tak zimno:



Miłego dnia!!!!!
Prześlij komentarz