sobota, 29 czerwca 2013

29.06.13 - Sobota!

Cześć!
Wreszcie WEEKEND ! Nie mogłam się już doczekać! Wakacje rozpoczęte więc teraz można odpoczywać ile się chce! ;))
Pogoda niestety nie zbyt wesoła, pochmurno i nie ma co robić!
Chwilkę posiedzę na kompie i od razu mi się zaczyna nudzić!
Mam parę spraw do załatwienia, i nie mam dużo czasu. Muszę wysprzątać pokój, kupić rajstopy... no i jeszcze przygotować się na jutrzejszy występ...
Umówiłam się jeszcze dzisiaj z koleżanką Anką na wyjazd rowerami do babci, ale przez tę pogodę raczej nie pojedziemy... ;)   Mam tyle roboty że nie wiem za co się najpierw wziąć ...
_____________________________________________________________________________

Musze lecieć się przebrać i pojadę na rowerze do sklepu po rajstopy...
;)  Za chwilkę wejdę jeszcze na FACEBOOKA gdzie jeszcze napiszę krótkiego posta... Zapraszam~!
                       
                                        Tutaj taka propozycja na dzisiejsza stylizację 
                                                        i takie tam zdj. ! ;)








Papa!
Prześlij komentarz