piątek, 10 stycznia 2014

2014 !

Hej!
Wiem, że trochę się spóźniłam z tym 2014, ale chce trochę omówić ten, i poprzedni rok ;)
A więc.
Chciałam powiedzieć, że rok 2013 był średni. Stało się dużo dobrych, ale też złych rzeczy.


Zdrowe odżywianie?? O tak! Jednym z moich postanowień noworocznych jest ZDROWE ODŻYWIANIE.
Postanowiłam jeść mniej słodyczy i pić mnie COLI . ;D

Sport to druga sprawa jaką chciałam poruszyć. Oceny z W-F nie są koszmarne, ale i tak chcę zacząć ćwiczyć i trochę się ruszać na świeżym powietrzu.
Heh. No a teraz ostatnie i najważniejsze postanowienie OSZCZĘDZANIE ! Chcę zacząć oszczędzać, bo wydaje pieniądze na różne nie potrzebne rzeczy. Chcę uzbierać sumę, którą będę mogła przeznaczyć na następne wakacje ;)

No i na dzisiaj to tyle... Zapraszam na FANPAGE  ---> KLIKAMY!

Prześlij komentarz